سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی دانشکده پرستاری مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ساخت دانشکده پرستاری مهاباد ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه دانشکده پرستاری مهاباد اختصاص یافته و این دانشکده با امکاناتی در حد دانشگاه‌های معتبر پزشکی و پرستاری و با معیار‌های نوین آموزشی ساخته شده که امسال میزبان ١٢٠ دانشجو در مقاطع مختلف است.

حسینی گفت: این دانشکده در زمینی به مساحت ۶ هکتار و ۷ هزار متر مربع و زیربنای بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع تا حال حاضر حدود ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه برداشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تمامی مراحل ساخت این دانشکده به پایان رسیده است، تنها کارمحوطه سازی و انشعابات این مرکز باقی مانده است که به زودی به اتمام می‌رسد.

حسینی گفت: این دانشکده شامل بخش هایی، چون سالن اجتماعات، ۱۰ کلاس درس، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، اموراداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه، آمفی تأتر و بوفه است.

وی گفت: این دانشکده در بلوار پرستار و در منطقه پشت تپ شهر مهاباد واقع شده که با پیگیری‌های استاندار و مسئولان شهرستانی از دانشگاه ارومیه به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد افزود: دانشکده پرستاری و مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد یک مرکز آکادمیک بوده که شامل اعضای هیئت علمی و دانشجویان و در برگیرنده تمامی رشته‌های کاردانی و کارشناسی مجموعه پزشکی است.

کار احداث این دانشکده از سال ۶۶ به نام دانشکده پیراپزشکی آغاز شد و حدود ۲۶ سال این پروژه راکد ماند تا اینکه از خردادماه سال ۹۲ شروع به کار مجدد آن به نام دانشکده ادبیات و علوم انسانی توسط دانشگاه ارومیه آغاز شد و با پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی به مجتمع آموزش عالی سلامت و دانشکده پرستاری تغییر کاربری و تغییر نام یافت.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.