سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۱۰ نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه‌ای تیم ملی بانوان

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی از راهیابی ۱۰ نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی زیر ۱۶ سال تیم ملی بانوان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمد شاهدی دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: طی استعدادیابی بازیکنان استان در شهریور ماه امسال از بین ۹۵ بازیکن استان ۴۵ بازیکن انتخاب شدند که بعد از آن با توجه به جلسات تمرینی و انتخابی صورت گرفته، ۲۷ نفر انتخاب شدند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: میترا محمدی دارای مدرک مربیگری c آسیا (AFC)، کلاته مقدم و وحیدی از بجنورد، حاتمی و اسماعیلی از اسفراین و بخشایش از آشخانه که دارای مدرک مربیگری c ایران هستند از سوی فدراسیون برای استعدادیابی بین این ۹۵ بازیکن استان انتخاب شده بودند.


بیشتر بخوانید


او گفت: ۲۰ آبان ماه بود که استعدادیاب‌ها از ۴۵ بازیکن انتخابی استان، ۲۷ بازیکن را انتخاب نموده و اردو‌های تمرینی را برگزار کردند.

شاهدی : نهایتا طی ماه نیز از بین ۲۷ بازیکن، ۱۰ بازیکن منتخب شده و به مرحله انتخابی منطقه‌ای راه یافتند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: زهرا قربانی، رضوان تدینی و زهرا ده پناه از آشخانه، زینب حسین زاده، اسما سادات رحمانی و مبینا خسروی از اسفراین، فروغ پروانه، صبا وطن و مهدیه دیدارخواه از بجنورد و لعیا شیروانی از شیروان ۱۰ بازیکن راه یافته به مسابقات منطقه‌ای هستند.

شاهدی گفت: این انتخابی ۲۲ اذر ماه امسال با حضور چهار استان خراسان رضوی، سمنان، گلستان و خراسان شمالی در شهرستان نیشابور برگزار شد که در این مرحله استعدایاب‌های فدراسیون انتخابی را انجام دادند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: پیگیری‌های جعفر زاده رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی از مجاهدی مسئول کمیته جوانان فوتبال فدراسیون منجر شد تیم فوتبال بانوان یک روز زودتر در مکان مذکور مستقر شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.