سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در اهواز

مرکز معاینه فنی خودرو‌های سبک در کیانشهر اهواز با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیز تا چهار ماه آینده در شهر‌های خرمشهر و اندیمشک افتتاح می‌شوند تا خودرو‌های سنگین نیز معاینه فنی شوند.

او افزود: به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری به صورت نمادین تعدادی کلاه ایمنی به موتورسواران در اهواز اهدا شد.

بهرامی نیا اضافه کرد: موتور سواران با توجه به شرایطی که دارند، در صورت تصادف و ضربه به سر در معرض خطر جدی قرار دارند بنا براین باید استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرند و در طول سال تعداد ۶ هزار عدد کلاه ایمنی بین موتور سواران این استان توزیع می‌شود.

فریدون کرمی رئیس مرکز معاینه فنی خودرو کیانشهر اهواز گفت: این مرکز دارای ۲ خط معاینه فنی خودروی سبک با دستگاه‌های مدرن است و به پاس فداکاری مدافعان سلامت و کادر درمان همچنین رشادت‌های مدافعان نظم و امنیت این مجموعه به مدت یک هفته به صورت رایگان خودر‌های آن‌ها را معاینه فنی می‌کند.

کرمی ادامه داد: انجام معاینه فنی خودرو باعث افزایش سطح ایمنی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها و حفظ محیط زیست است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.