سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش شهرک نشینان صهیونیست به روستایی در نابلس

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به روستای برقه نزدیک شهر نابلس یورش بردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ده‌ها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به روستای برقه نزدیک شهر نابلس یورش بردند و به فلسطینیان در داخل خانه هایشان حمله کردند و ساکنان این روستا خواستار کمک شدند.

خبرنگار این شبکه در کرانه باختری اشغالی رود اردن درباره تازه‌ترین تحولات در پی تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین حومیش در جنوب شهر جنین که بر اثر آن یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسید و شمار دیگری از صهیونیست‌ها زخمی شدند، گفت: شهرک نشینان، شهرک نشینی را که در نزدیکی جنین کشته شد، دفن کردند. آنان صبح امروز به منطقه عملیات یعنی شهرک تخلیه شده حومیش رفتند و قبل از آن به بسیاری از خانه‌ها در روستا‌های برقه و قریوت یورش بردند و در‌های شماری از خانه‌ها را شکستند. در جاده‌ها نیز به فلسطینیان یورش بردند و به خودرو‌های فلسطینیان حمله کردند و به آنان در داخل خانه‌هایشان یورش بردند. نیرو‌های دشمن به جستجوی گسترده بین نابلس و جنین و رام الله اقدام کردند و راه‌ها را بستند و پست‌های ایست بازرسی ایجاد و شمار زیادی را بازداشت کردند. تا الان اعلام نشده است آیا اعضای هسته‌ای که تیراندازی کرد بازداشت شده اند یا خیر. نیرو‌های دشمن می‌گویند این عملیات یک کار سازمان یافته توسط یک هسته است و کمین گذاری حساب شده‌ای صورت گرفته و به شهرک نشینان حمله شده است. شهرک حومیش در سال ۲۰۰۵ میلادی تخلیه شد، اما شهرک نشینان با وجود این به حومیش رفت و آمد دارند.

یک چهارم شهرک‌های صهیونیست نشین در جنین در سال ۲۰۰۵ میلادی در پی انتفاضه دوم و کشته شدن شمار زیادی از شهرک‌نشینان و سربازان دشمن صهیونیستی تخلیه شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.