گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «حومش» را که در آن ۳ صهیونیست کشته و زخمی شدند، تبریک گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات تیراندازی علیه صهیونیست‌ها در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «حومش» در شمال غرب نابلس در کرانه باختری را تبریک گفت.

جنبش مقاومت حماس در یبانیه‌ای اعلام کرد: «عملیات شجاعانه در نابلس علیه عناصر ارتش اشغالگر و شهرک‌نشین‌های جانی را تبریک می‌گوئیم.»

بیانیه حماس می‌افزاید: «این عملیات ادامه انقلاب ملت فلسطین در همه میادین مبارزه است و این عملیات دوباره ثابت کرد که مردم شجاع فلسطین در کرانه باختری به مبارزه مشروع خود تا اخراج آخرین شغالگر از سرزمین‌های فلسطینی ادامه خواهند داد.»

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز با تحسین این عملیات اعلام کرد: «عملیات تیراندازی در نزدیک نابلس را تبریک می‌گوییم و بر درستی راه مقاومت تأکید می‌کنیم.»

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای تأکید کرد: «این عملیات را که در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام شده تبریک می‌گوئیم.»

در مقابل، این عملیات شجاعانه فلسطینی‌ها، واکنش مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

«بنی گانتس» وزیر جنگ این رژیم این عملیات شجاعانه را تروریستی خواند و گفت: «به خانواده فرد جانباخته در عملیات تیراندازی تسلیت می‌گویم. آمادگی خود علیه تروریسم در کرانه باختری را افزایش خواهیم داد.»

«عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز بدون اشاره به جنایات چندین ساله صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، این عملیات را یک حمله سخت توصیف کرد و با اتهام‌زنی علیه ملت فلسطین گفت: «تروریسم فلسطینی دوباره صورت زشت خود را بیرون آورد.»

«یائیر لاپید» وزیر خارجه صهیونیست‌ها نیز گفت: «به اتخاذ تمام تدابیر لازم علیه مجریان این عملیات ادامه می‌دهیم؛ قطعا نیرو‌های ارتش ان‌ها را پیدا خواهند کرد.»

ساعتی پیش، منابع خبری اعلام کردند ۳ شهرک‌نشین صهیونیست طی یک عملیات تیراندازی در نزدیکی نابلس در فلسطین اشغالی، کشته و زخمی شدند.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی بلافاصله عملیات جستجو برای یافتن مجریان این عملیات در اطراف شهرک صهیونیستی حومیش را آغاز کرده‌اند.

شبکه کان اسرائیل گزارش داد تحقیات اولیه نشان می‌دهد مجریان این عملیات در کنار جاده کمین کرده و به سمت خودروی شهرک‌نشین‌ها تیراندازی کرده اند.

به گفته منابع عبری زبان یکی از زخمی‌ها چندماه پیش نیز در قدس مورد حمله با چاقو قرار گرفته بود، اما توانسته بود نجات پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار