سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام :

مسائل و مشکلات استان ایلام برازنده مردم نیست

بهرام نیا گفت: مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف استان ایلام زیبنده و برازنده مردم نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست اعضای شورای ائتلاف و وحدت انقلاب اسلامی بر پرورش نیرو‌های جوان برای کادرسازی تأکید کرد و استفاده از بانوان نخبه و شایسته را در حکمرانی تاکید کرد و گفت: امروز زمان رفع مشکلات و پیچیدن نسخه برای معضلات جامعه و ایجاد تغییرات اساسی در وضع موجود است.

او با اشاره به مطالبی که حاضران در جلسه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، مدیریتی و مباحث مذهبی و دینی بیان کردند، افزود: مسائل و مشکلاتی که دوستان در حوزه‌های مختلف بیان کردند، زیبنده و برازنده استانی با قدمت تاریخی ایلام نیست و باید برای حل این معضلات و مسائل نسخه و راه حل پیدا کرد.

بهرام نیا با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی همه فعالان انقلابی در تحقق اهداف دولت، بیان کرد: لازمه استمرار این دولت همکاری همه نیرو‌های دلسوز، دغدغه مند، صاحبنظر، کاردان، کارشناس و کسانی که تأثیر گذارند خواهد بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه ما از یک جنس و دلسوز به نظام و انقلاب هستیم، اضافه کرد: امروز زمان پیچیدن نسخه‌ی درمان مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و لازمه آن این است که همه با هم، دلسوزانه و متعهدانه پای کار باشیم و با ارائه برنامه برای حل چالش‌های استان، راهکار‌های برون رفت از آن را ارائه دهیم.

او با اشاره مشکلات اقتصادی که در استان وجود دارد، بیان داشت: در بحث اقتصادی در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های بلااستفاده بسیاری داریم که باید بالفعل شود و با ایجاد زنجیره ارزش در تولید، ارزش افزوده مناسبی را در استان ایجاد کنیم.

بهرام نیا با تأکید بر اهمیت تربیت نیرو‌های جوان و کادرسازی در کشور ادامه داد: باید نیرو‌های جوان را پرورش دهیم چرا که نیروی‌های جوان با انرژی فوق العاده باید همچون ساختمانی از پایه ساخته شوند و با پای کار آوردن این جوانان پر انرژی آنان را برای گرفتن مسئولیت‌های حساس آماده و پخته کنیم.

او به ظرفیت بسیار عظیم بانوان و استعداد‌ها و توانایی‌های این قشر که نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند تأکید کرد و یادآور شد: استفاده از بانوان نخبه، توانمند، انقلابی و متعهد می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.