سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر:

وظیفه کنونی ما مقابله با جنگ روایت ها است

حجت الاسلام عادل پور مهمترین راه مقابله با دشمن را روشن سازی واقعیت ها در جنگ روایت ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه گفت : اشاره به جنگ روایت ها و ضرورت جنگ روشن سازی واقعیت هاست چرا که دشمن با شگردهای مختلف همچون تغییر جایگاه مظلوم و ظالم و تحریف واقعیت دشمن با هدف سیاه نمایی، اعتماد زدایی و تا امید کردن مردم استفاده می کند.

او ادامه داد: ما در اوج روایت ها هستیم که از هیچ داستان می سازند و مسائل را تغییر می دهند و برای این کار از همه ابزارهای استفاده می کنند.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم ، افزود: مردم باید هوشیار باشند و از منابع به دنبال واقعیت باشند و رسانه ها حادثه را همچون کاری که هست روایت کنند همچون کار صداو سیما در موضوع بنزین خواص نیز باید در جهت شفاف سازی قدم برداشته و حقایق را بازگو کنند.

او در رابطه با بودجه لایحه ۱۴۰۱ نیز گفت: توقع مردم آن است که دولت و مجلس ید واحد با توجه به قشر محروم، رونق تولید و مسیله تورم و معیشت و مسکن توجه شود.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه به سخنان یک امام جمعه اهل سنت نسبت به ائمه اشاره کرد و گفت: وجه اشتراک اهل سنت و شیعه محبت اهل بیت(ع) است و به همین دلیل علمای اهل سنت به سرعت موضع گرفتند و آن امام جمعه به سرعت عذرخواهی کرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه از صدوسیما مرکز آبادان از رصد مشکلات و مطالبات برای حل مسیله تشکر کرد و تلاش خبرنگاران، برنامه محور در رصد مشکلات قابل تقدیر دانست.

او ادامه داد: مسئولان باید به مطالبه گران اهمیت دهد،چرا که به رشد منجر می شود و باید برای نشست با مطالبه گران برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام عادل پور همچنین راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری خرمشهر را حرکتی مثبت و عامل بازدارندگی دانست.

او در پایان گفت: پل منیخ باید هر چه سریعتر پیکر رفع مشکل باشند و استاندارهم قول مساعد داده است که باید به سرعت اعتبارات تخصیص یابد و پل نصب شود.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.