سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام هاشمی:

به جوانان میدان داده شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای عبور از مشکلات، میدان دادن به جوانان و استفاده از آنان در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: عمل به آموزه‌های آن حضرت موجب کمال و نجات‌ دهنده انسان از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی است.

او افزود: معابر، مساجد، تکایا و محلات در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سیاهپوش شوند و مراسم ویژه ایام فاطمیه (س) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را نیز گرامی داشت و گفت: در زمانی که دشمنان قصد داشتند بین حوزه و دانشگاه تفرقه بیندازند، شهید مفتح بین این دو مرکز علمی همدلی و اتحاد برقرار کرد.

هاشمی ادامه داد: دشمنان از روش‌های گوناگون در رسانه‌ها، فضا‌های مجازی، شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزار‌ها دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی هستند تا اهداف خود را محقق کنند.

او همچنین گفت: جوانان با اقتدار و پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام اول انقلاب نقش موثری داشتند و اکنون در گام دوم انقلاب نیز جوانان انقلابی و فرهیخته از جمله دانشگاهیان و حوزویان نقشی اثربخش دارند.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: جوانان با شعور و شور انقلابی در همه صحنه‌ها در کنار کسانی مانند شهید سلیمانی‌ حضور یافتند و زمینه اقتدار و پیشرفت جامعه را فراهم کردند.


بیشتر بخوانید


هاشمی ادامه داد: برای عبور از مشکلات، میدان دادن به جوانان و استفاده از آنان در مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها ضروری است.

او گفت: جوانان فرهیخته و انقلابی تاکنون در هر میدانی که حاضر شدند با دلسوزی و تلاش برای خدمت به مردم نقش‌آفرینی کرده‌اند و توانایی خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.