سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت از دانش‌آموزان کهگیلویه وبویراحمدی برای شرکت در مسابقه ملی نقاشی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان این استان برای شرکت در مسابقه ملی نقاشی "من سلیمانی ام" دعوت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقه ملی نقاشی "من سلیمانی ام" ویژه دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود. 
 
او افزود: برگزاری این مسابقه ملی به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان است .
 
زارع پور ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه ملی گرامیداشت یاد، نام و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی با توجه به در پیش بودن ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ دومین سالگرد شهادت ایشان است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: دانش آموزانی که علاقمند به شرکت در این مسابقه ملی هستند می توانند آثار نقاشی خود را تا ۶ دی ماه امسال به سایت ملی نوید شاهد به نشانی اینترنتی https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/۳۵۷ ارسال کنند. 

زارع پور عنوان کرد: عناوین آثار ارسالی به این مسابقه ملی شامل حاج قاسم قهرمان ایران، حاج قاسم الگوی ما، حاج قاسم پدر مهربان، حاج قاسم مرد میدان، حاج قاسم و کرمان، یاران کوچک حاج قاسم، حاج قاسم زنده و جاوید، حاج قاسم و تکریم ایثارگران، حاج قاسم و مردمی بودن و میثاق با حاج قاسم است. 
 
او اضافه کرد: جوایزی ارزنده به ۱۰۰ اثر نقاشی برگزیده این مسابقه ملی در سراسر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد اهدا خواهد شد.
 
بیش از ۱۷۱ هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
انتهای پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.