سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از کشف بیش از ۵۰۰ کیلو مواد مخدر تا فروش خودرو با مدارک جعلی در یزد

بسته حوادث امروز استان یزد ۲۵ آذر را در این بسته بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی سواری سوناتا حامل این محموله را در یکی از محور‌های استان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد  گفت: ماموران در بازرسی از خودرو سوار مقدار ۴۳۵ کیلو حشیش و ۸۸ کیلو تریاک را کشف و سه متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

کشف  محموله تریاک در محور یزد-طبس

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی کار فنی مامروان پلیس استان یزد مشخص شد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی تردد دارند که به همین منظور بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران یگان تکاوری ۱۱۹ ساغند در عملیاتی ضربتی خودروی سواری تویوتا حامل محموله افیونی را در محور یزد-طبس شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: : ماموران در بازرسی از خودرو ۷۷ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک را کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

فروش خودرو مزدا سه با مدارک جعلی

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان یزد، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فردی ناشناس با استفاده از مدارکی جعلی قصد فروش خودرویی را در این شهرستان دارند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان با بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و او را در حین فروش یک خودروی مزدا ۳ دستگیر کردند.

او ادامه داد: متهم با سرقت خودرو در تهران و سپس با تهیه مدارک هویتی جعلی از قبیل گواهینامه، بیمه نامه، کارت خودرو و... قصده فروش آن را داشت که دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.