بسته حوادث امروز استان یزد ۲۳ آذر ماه را در این بسته بخوانید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمد حسین نبی پور فرمانده انتظامی شهرستان میبد، گفت: در ساعات پایانی شب گذشته، گزارشی از پرسه زنی فردی در محلات مرکزی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ مدرس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او فزود: بعد از حضور تیم انتظامی در محل، مشخص شد که نامبرده از سارقان سابقه دار بوده و با یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی اطراف منازل نیمه ساز است که ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری وی می‌شوند.

او ادامه داد: در تحقیقات بعدی پلیس سارق به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز اعتراف کرد.

کشف هشت ماینر قاچاق در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از خانه مورد نظر، هشت دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز از برق شهری استفاده می‌کرد کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه ماینر‌ها تحویل مراجع قانونی شد، گفت: متهم به مراجع قانونی معرفی شد.

 قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند

سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با اقدام‌های فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با رصد دقیق اطلاعاتی کامیون بنز حامل این محموله را در محور یزد_ مهریز شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: ماموران در بازرسی از کامیون ۲۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف و یک متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.