سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با فساد وظیفه نظام است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: همه مسوولان و خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید عدالت و مبارزه با فسادگران را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان  در شورای اداری دامغان که به میزبانی مرکز همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد، گفت:  اگر توزیع عادلانه اعتبارات و فسادستیزی سرلوحه کار مسوولان نباشد، نظام از مسیر و هدف اصلی خود خارج می‌شود و در این راستا، ما نیز این امر را دنبال می‌کنیم.

او ادامه داد: طبق گفته مقام معظم رهبری وظیفه داریم تا اعتماد ترک خورده بین مردم و نظام را التیام بخشیم که در اولین قدم باید عمل و گفتار مسوولان یکی باشد.

مطیعی اظهار داشت: فاصله بین مردم و مسوولان باید نزدیک باشد تا علاوه بر ایجاد اعتمادسازی برای مردم، مشکلات جامعه توسط مدیران و مسوولان بهتر لمس شود.

او به ظرفیت‌های فراوان معدنی موجود در دامغان اشاره کرد و گفت: دامغان در مناطق شمالی و جنوبی خود از ظرفیت‌های بی شمار معدنی برخوردار است که باید به این ظرفیت‌ها توجه شود.

مطیعی تصریح کرد: مقابله با خام فروشی یکی دیگر از مواردی است که باید برای تولید ثروت و ارزش افزوده در مواد معدنی در دستور کار باشد. نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: با وجود کارگر، نیروی انسانی جوان و جذب سرمایه‌گذار، می‌توانیم به راحتی اشتغال‌زایی انجام داده و رونق منطقه را شاهد باشیم.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.