استاندار سمنان برای رفع مشکلات تامین آب و برق کارخانه صنایع غذایی ایوانکی گرمسار قول مساعد داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و هیات همراه در بازدید از کارخانه صنایع غذایی شیرین نوین ایوانکی، مسئولان برق و گاز استان سمنان را مکلف کرد حداکثر تا یک ماه دیگر مشکل انشعابات این واحد را رفع کنند.

 هاشمی همچنین در تماس تلفنی با علی رسولیان مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسیدگی سریعتر به مشکلات این شرکت را خواستار شد.

به گفته امیرحسین شقاقی رییس هیات مدیره کارخانه، این مجموعه با وسعت ۱۶۴ هزار متر مربع، ۳۸ خط تولید نصب شده و ۶۰ خط تولید در دست نصب برای تولید انواع محصولات غذایی آردی و غیر آردی را دارد
شقاقی با اشاره به فعالیت کنونی فاز‌های یک و دوی این مجموعه با تولید سالانه ۵۰ هزار تن گفت: بهره برداری از دو فازدیگر تا دو ماه دیگر با اشتغال سه هزار نفر و تولید سالانه ۲۰۰ هزار تن محصول در دست اقدام است.

به گفته او ، این کارخانه در ۶ فاز توان اشتغال زایی برای ۹ هزار نفر رادارد و این درحالیست که تکمیل ظرفیت تولید این مجموعه فقط به علت برخی زیر ساخت‌ها معطل مانده در صورتی که این واحد جزو معدود تولیدکنندگانی است که متقاضی هیچ نوع تسهیلاتی نیست

شقاقی افزود: صادرات این کارخانه فقط در ۲۰ روز اخیر ۵۰۰ تن محصول به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بوده است

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.