سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل تیراندازی به شهروند ۳۰ ساله توسط پلیس زابل دستگیر شد

با تلاش شبانه و جدیت پلیس شهرستان زابل عامل تیراندازی و جرح یک شهروند ۳۰ ساله در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، سرهنگ احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی وقوع یک فقره تیر اندازی در خیابان فرخی شهرستان زابل که موجب مجروحیت یک شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیر اندازی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و مشخص شد، که یک شهروند ۳۰ ساله بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شده است.

سرهنگ ثمره حسینی گفت:با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه به دلیل یکسری اختلافات قبلی با سلاح شکاری به سمت این فرد تیراندازی و با استفاده از یک دستگاه خودروی زانتیا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ضارب این حادثه شناسایی و دراقدامی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ ثمره حسینی درپایان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت  گفت: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به گروهی هنجار شکن اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

انتهی پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.