سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب سرمایه گذار کلید توسعه خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی هیچ موضوعی کلیدی‌تر از جذب سرمایه گذار در استان نداریم، لذا کوتاهی دستگاه‌ها در این زمینه، تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار بازرس کل و رؤسای ادارات ستادی اداره کل بازرسی گفت:دستگاه‌ها در تسهیل شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران، به هیچ وجه نباید کوتاه بیایید.

به گفته وی با عنایت به قِلَّت و قطره چکانی بودن منابع دولتی که سرعت حرکت ما در رسیدن به توسعه را لاک پشتی می‌کند چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در بهره برداری از پتانسیل‌های استان نداریم.

قناعت گفت: فضای معیشتی نامطلوبِ متأثر از تحریم‌های فلج کننده نظام سلطه و ضعف مدیریت در برخی حوزه‌ها، شرایط را برای مردم سخت کرده است  و با وجود همه این دشواری‌ها، مردم متدین، مؤمن و علاقه‌مند به کشور، همچنان پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین وظیفه ما در شرایط فعلی، اعتمادسازی است و این اقدام بزرگ، نیاز به اقدامات و برنامه‌هایی دارد که باید به طور جدی دنبال شود.

وی گفت: رویکرد دولت سیزدهم بر سلامت، پاکدستی و شفافیت مدیران است که باوجود همسویی قوا، به طور جدی دنبال خواهد شد.

قناعت گفت: با توجه به  فضای تعاملی حاکم بر استان،  باید این فضا در راستای توسعه استان و رفع مشکلات تقویت شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار ما از بازرس کل و سربازرسان اداره کل بازرسی استان این است که با مشاوره به موقع، مانع از بروز هرگونه خطا و آسیب در بدنه دستگاه‌ها شوند.

رحیمی بازرس کل خراسان جنوبی نیز در ابتدای جلسه به تشریح شرایط پرداخت و با تأکید بر تعاملی بودن فضای استان از سلامت مدیران گفت و بر اهتمام اداره کل بازرسی در پیشگیری از بروز فساد در دستگاه‌ها تأکید کرد.

در این جلسه گزارش اهم چالش‌ها و آسیب‌های کلان در حوزه‌ها و بخش‌های کلیدی خراسان جنوبی بر اساس بازرسی‌های ۵ سال اخیر به استاندار ارائه شد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.