سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره گیری از ظرفیت پست برای تقویت شهر الکترونیک در شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: از ظرفیت پست برای تقویت شهر الکترونیک در شهرکرد استفاده می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در دیدار با عبدالله درگاهی مدیرکل اداره پست چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سایه تعامل بین دستگاهی می‌توان به اهداف توسعه‌ای در بخش‌های مختلف دست یافت، اظهارداشت: شهرداری شهرکرد آمادگی دارد تا از خدمات اداره کل پست استان بهره‌مند شود.

او افزود: اجرای اقداماتی در راستای کاهش حضور فیزیکی ارباب رجوع، تجمیع کارها، مدیریت زمان، سرعت‌دهی به کار‌ها و تقویت شهر الکترونیک الزامی است.

شهردار شهرکرد با بیان تلاش در جهت سهولت در کار مردم اضافه کرد: توسعه دولت الکترونیک با شعار محقق نمی‌شود و نیازمند اقدامات عملی است.


بیشتر بخوانید


جاپلقی با بیان اینکه شهرداری در راستای استفاده از خدمات دولت الکترونیک می‌تواند از بستر پست استفاده نماید، ادامه داد: توزیع عوارض، اخطاریه‌ها، ممیزی املاک و… از خدمات دیگری است که می‌توان از اداره پست کمک گرفت و خدمات خوبی را به همشهریان ارائه کرد.

عبدالله درگاهی مدیرکل اداره پست استان در ادامه اضافه کرد: پست در جامعه از گذشته مهد ارتباطات بوده و هم‌اکنون که خدمات پستی گستره بیشتری یافته، می‌توان از این فرصت در راستای خدمت‌رسانی به جامعه بهره‌مند شد و با برنامه‌ریزی در راستای تحقق دولت الکترونیک گام برداشت.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.