سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح واکسیناسیون خانه به خانه در مهاباد در حال اجراست

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: هم اکنون طرح واکسیناسیون کرونایی خانه به خانه در روستا‌های این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در قالب طرح واکسیناسیون کرونایی خانه به خانه تزریق دز‌های اول و دوم واکسن کرونا برای افرادی که امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون ندارند در سطح روستا‌های این شهرستان صورت می‌گیرد.

حسینی افزود: در این طرح مجموعه کادر درمان به درب خانه و یا سرکار اشخاص فرستاده شده و کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند و یا بنا به دلایل دیگر در منزل بستری هستند می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این طرح بلافاصە پس از اتمام روستاها، در سطح شهر اجرا می‌شود، اضافه کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن خاصی منتظر مانده‌اند هم اکنون می‌توانند برای دریافت واکسن مورد نظر خود اقدام کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: از مجموع ۱۹۲ هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن کرونا در مهاباد حدود ۱۷۰ هزار نفر از گروه سنی ۱۲ سال به بالا نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: تمامی واکسن‌های تولید داخل و تامین شده از سایر کشور‌های تولید کننده از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌های ناظر ملی بوده و بنابراین همشهریان عزیز بدون هیچ نگرانی نسبت به واکسینه شدن اقدام کنند.

حسینی گفت: پایش و شناسایی افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند انجام می‌شود و توجیه این افراد برای دریافت واکسن در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.