سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دید افقی در گردنه‌های مهاباد به کمتر از ۳۰ متر کاهش یافت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: مه غلیظ صبحگاهی دید افقی در گردنه‌های این شهرستان را به کمتر از ۳۰ متر کاهش داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: از بامداد امروز به دلیل وجود مه غلیظ در بسیاری از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به ویژه در گردنه‌ها، دید افقی به شدت کاهش یافته است.

خادمی افزود: این مقیاس در زمان حاضر در گردنه «جواله‌ره‌شان» محور مهاباد - سردشت و گردنه «قره‌بلاغ» محور مهاباد - بوکان (جاده برهان) به کمتر از ۳۰ متر رسیده است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون دید افقی در محور مهاباد به سمت ارومیه در فاصله پنج کیلومتری محدوده سد حسنلو به ۳۰ متر کاهش یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مه گرفتگی برای سومین روز پیاپی ادامه دارد، اضافه کرد: در سایر محور‌های ارتباطی نیز دید افقی به کمتر از ۵۰ متر رسیده است که نیاز است رانندگان هنگام تردد در محور‌های این شهرستان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی حرکت کنند.

خادمی از رانندگان خواست همچنین ضمن احتیاط و رعایت فاصله طولی قبل از حرکت نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود نیز اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.