رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: مه غلیظ صحبگاهی دید افقی در گردنه‌های این شهرستان را به ۲۰ متر کاهش داده و رانندگان را مجبور به استفاده از چراغ مه‌شکن کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اظهار کرد: هم‌اکنون دید افقی در گردنه‌های "زمزیران" و "جواله رشان" واقع در مسیر مهاباد به سمت سردشت به کمتر از ۲۰ متر کاهش یافته است.

خادمی افزود: مه غلیظ دید افقی را در مسیر مهاباد- بوکان و همچنین محور مهاباد به ارومیه در حد فاصله سد حسنلو نیز به کمتر از ۵۰ متر رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد اضافه کرد: رانندگان هنگام تردد در محور‌های این شهرستان باید با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان حرکت کنند.

خادمی از رانندگان خواست با توجه به کاهش دید افقی و کاهش دما در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه در گردنه‌ها، با احتیاط و رعایت فاصله طولی رانندگی کرده و قبل از حرکت نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان حاصل و سپس اقدام به مسافرت کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.