سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش چشمگیر کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال هزار میلیارد ریال به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها این استان پرداخت شده است، گفت: افزون بر۹۹۰ میلیارد ریال از این میزان از محل مالیات برارزش افزوده و مابقی از محل عوارض آلایندگی بوده است.
 
او افزود: ۶۶۲ میلیارد و ۲۴۹میلیون و ۶۲۲ هزار ریال از این میزان به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان به افزایش چشمگیر کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره و اضافه کرد: پارسال بیش از ۹۱۸ میلیارد ریال از محل مالیات برارزش و افزوده آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد کمک شد.
 
غفاری به نقش مالیات در توسعه عمرانی جامعه و نیز برقراری عدالت اقتصادی اشاره کرد و گفت: ماموران مالیات برای وصول مالیات عادلانه متحمل تلاش دوچندانی هستند.

او اضافه کرد: پرداخت این اعتبار برای کمک به رفع مشکلات شهرداری ها، دهیاری‌ها و توسعه مناطق مختلف استان نقش انکار ناپذیری داشته است.
 
مدیرکل امور مالیاتی استان عنوان کرد: اطلاع رسانی صحیح و به هنگام از نحوه مصرف درآمد‌های حاصل از مالیات و تشریح کارکرد‌ها و آثار پرداخت آن از سوی رسانه‌های ارتباط جمعی منجر به همکاری و مشارکت بیشتر مردم می‌شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.