سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس فتای بافق به کاربران فضای مجازی

رئیس پلیس فتای بافق گفت: در حوزه رسانه و فضای مجازی باید فرهنگ‌سازی بیشتری بین خانواده‌ها صورت بگیرد تا از دسترسی غیر مجاز افراد سودجو جلوگیری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد حمامی رئیس پلیس فتای بافق در نشست با اصحاب رسانه، گفت: خانواده‌ها باید بحث مراجعه به روانشناس و مشاوران در حوزه خانواده را برای همراهی فرزندان در مدیریت فضای مجازی، جدی بگیرند تا از دسترسی غیر مجاز افراد سودجو جلوگیری شود.

او افزود: با وجود تذکرات متعدد، شاهد پرونده‌هایی با عنوان هتک حیثیت، تهدید و مزاحمت در سطح شهرستان هستیم که لازمه پیشگیری از این‌گونه موارد، بارگذاری نکردن اطلاعات خصوصی، عکس و فیلم‌های شخصی است.

حمامی تصریح کرد: عکس‌ها و فیلم‌های خانوادگی منتشر شده در فضای مجازی، عامل بیشتر اختلافات است و خوب است کاربران برای امنیت بیشتر، رمز دوم شبکه‌های اجتماعی خود را فعال کنند.

او ادامه داد: هجمه روانی ناشی از این سوءاستفاده‌ها و تهدیدات قابل جبران نیست و رعایت هرچه بیشتر نکات امنیتی در فضای مجازی الزامی است.

رئیس پلیس فتای بافق در پایان با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها، از خبرنگاران خواست تا در زمینه فرهنگ‌سازی در حوزه فضای مجازی و انتشار هشدار‌های پلیس به مردم، بیشتر فعال باشند.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.