سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه شفاف سازی شهرداری خرمشهر راه اندازی شد

شهردار خرمشهر از راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری این شهرستان به منظور دسترسی آسان شهروندان به اقدامات و اموال این اداره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، عبدالامیر کمایی، شهردار خرمشهر گفت: با راه اندازی سامانه شفاف سازی شهرداری این شهرستان، از این پس شهروندان با مراجعه به این سامانه می توانند تمامی قراردادهای کلان شهرداری اعم از مناقصه و مزایده را با جزئیات کامل و بدون محدودیت مشاهده کنند .

او با یادآور شدن اینکه شهرداری یک ارگان مردمی است و همه شهروندان حق دارند از وقایع مدیریت شهری با خبر باشند، افزود: این سامانه مسیر دسترسی شهروندان به قراردادها و پروژه های شهرداری را آسان خواهد کرد .

شهردار خرمشهرادامه داد: سامانه شفافیت یکی از کارآمدترین روش ها برای مبارزه با فساد ، شفاف سازی عملکرد ، ابهام زدایی ، احیا و ارتقا سطح اعتماد مردم نسبت به شهرداری خواهد بود و در این میان موضوع محرمانه ای باقی نمی ماند که امید است سند افتخاری برای شهرداری و شورای اسلامی شهر خرمشهر در دوره ششم باشد .

کمایی گفت:شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری خرمشهر به نشانی khorramshahr.ir سامانه شفافیت شهرداری خرمشهر را مشاهده کنند .

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.