سامانه شفافیت مالی سازمان منطقه آزاد اروند با هدف شفافیت عملکردهای این سازمان راه اندازی شد.

عبدالرضا ارسطو معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت :شفافیت در عملکرد و انضباط قانونی و مالی نقش مؤثری در عملکرد این سازمان خواهد داشت و امکان نظارت عمومی را ایجاد می کند و به همین سبب شد تا سامانه شفافیت مالی این سازمان راه اندازی شود .

او تاکید کرد اعتقاد سازمان منطقه آزاد اروند بر آن است که با قراردادن اطلاعات مالی و قراردادی در دسترس عموم، حقوق شهروندی مردم تحقق یابد و امکان نظارت عمومی بر سازمان فراهم می‌شود. این مسئول همچنین گفت : اعتقاد سازمان منطقه آزاد اروند بر آن است که با قراردادن اطلاعات مالی و قراردادی در دسترس عموم، حقوق شهروندی مردم تحقق یابد و امکان نظارت عمومی بر سازمان فراهم می‌شود.

آقای ارسطو شفافیت در اطلاعات قراردادهای عمرانی را اقدامی در راستای آگاهی‌بخشی به شهروندان برشمرد و گفت : در راستای محرومیت‌زدایی منطقه آزاد اروند، مردم می‌توانند با امر به معروف و نهی از منکر به بهبود عملکرد سازمان کمک شایان توجهی کنند.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت : با راه اندازی این سامانه آمار و اطلاعات سازمان قابل استفاده برای کلیه پژوهشگران و محققان است و امکان مشارکت و نقش‌آفرینی مؤثر قشر فرهیخته و تحصیل کرده منطقه را در مدیریت سازمان را فراهم می کند.

اطلاعات کلیه قراردادهای سازمان در حوزه عمرانی، فرهنگی، صنعتی و نیروی انسانی از سال ۱۳۸۴ تا پایان سال ۱۴۰۱ در سامانه شفافیت به آدرس https://arvandfreezone.com/shafaf/ منتشر و در دسترس همگان قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: امید است طی هفته‌های آتی با همت همکاران سازمان در مدیریت آمار و کنترل پروژه و مدیریت زیرساخت‌های فناوری ارتباطات و اطلاعات در راستای شفافیت بیشتر آمار و اطلاعات و داده‌های مرتبط با کلیه مصوبات هیئت مدیره سازمان، گزارش عملکرد سازمان، گزارش درآمدها، صورت‌های مالی و گزارش بازرس قانونی، واگذاری اراضی و املاک، قراردادهای سرمایه‌گذاری و مشارکتی و نیروی انسانی منتشر و در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.