سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای نمایش‌های بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ

سه نمایش در دومین روز جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به روی صحنه رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در دومین روز بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک سه نمایش از شهرهای اندیمشک، اراک و دزفول در مجموعه تالار خورشید به روی صحنه رفتند.

روز یکشنبه نمایش «باتلاق» به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی کاری از گروه تئاتر پارادایم اندیمشک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در پلاتو استاد مهرآذین مجموعه تالار خورشید اجرا شد.

دیروز جشنواره نمایش «سوپ موش» به نویسندگی افق ایرجی و کارگردانی پوریا رضایی کاری از گروه نمایش کوچه شهرستان اراک طی دو سانس ۱۶ و ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پلاتو خانه هنر اندیمشک اجرا شد.

اجرای پایانی دومین روز بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ، نمایش «فوبیا» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا خردمند و محمد زارعی و کارگردانی مشترک محمدرضا خردمند و حسین مشکی زاده کاری از گروه تئاتر تافا دزفول طی دو سانس ۱۸ و ۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه در سالن اصلی تالار خورشید به روی صحنه رفت.

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک به دبیری علی بازگیر از ۲۰ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک خوزستان در حال برگزاری است و آیین اختتامیه  ساعت ۱۵ امروز در سالن اصلی تالار خورشید برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تئاتر شهر ، اندیمشک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.