سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:

شهرداری مرکز درآمدزایی نیست

کریمی گفت: شهرداری مرکز اقتصادی و درآمدزایی نیست بلکه وظیفه اش ارائه خدمات است و نباید صرفا با دید اقتصادی به شهرداری نگریست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نقی کریمی در نشست هفتگی کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به موضوع ترافیک شهری اظهار داشت: هر جا بحث ترافیک مطرح می‌شود موضوع اتوبوس‌ها پیش می‌آید.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز اسنپ در ارومیه ۱۶ هزار و ۵۰۰ خودروی فعال دارد که این رقم سه برابر تاکسی‌های شهری است و این رقم نشان می‌دهد حتی اگر اتوبوس‌ها بخواهند اعتصاب هم کنند تأثیر منفی در روند حمل و نقل عمومی ایجاد نمی‌شود.

کریمی با انتقاد از نگاه اقتصادی به شهرداری افزود: شهرداری مرکز اقتصادی و درآمدزایی نیست بلکه وظیفه اش ارائه خدمات است و نباید صرفا با دید اقتصادی به شهرداری نگریست.

وی درباره لزوم به روزرسانی اخذ عوارض از خودرو‌ها افزود: عوارض خودرو‌ها باید به روز شود چرا که مراجعه به منابع جدید درآمدی بهتر از این است که طبقه آسیب پذیر برای پرداخت حق و حقوق شهرداری تحت فشار قرار بگیرند.

وی بار دیگر خواستار پیگیری برای اختصاص سهم شهرداری از محل جریمه‌های راهنمایی و رانندگی شد و خاطر نشان کرد: اختصاص سهم شهرداری از محل جریمه راهنمایی و رانندگی باید محقق شود و از نمایندگان مجلس برای تحقق این موضوع کمک خواهیم خواست.

رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه یکی از علل اصلی افزایش ترافیک را مهاجرت مردم از سایر شهرستان‌ها به ارومیه عنوان کرد که باعث ایجاد ترافیک سنگین می‌شود.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.