آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی فرماندار ارومیه در این مراسم گفت: شورای اسلامی شهر می‌تواند بستر همکاری‌های اجتماعی را فراهم کند و به عنوان نماد مردم سالاری دینی هم نقش تقنینی و هم نقش نظارتی خود را ایفا کند.

مقابلی افزود: مردم در انتخابات حماسه آفریدند و امروز نوبت مسئولان است که با اهتمام جدی برای انجام وظایف خود اقدام کرده و خادم ملت باشند.

نقی کریمی رئیس سنی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات اخیر گفت:  با توجه به همه هجمه‌های دشمنان و شرایط سخت کرونایی، اما مردم همیشه در صحنه بار دیگر ثابت کردند پشتیبان این نظام الهی هستند.

در پایان این مراسم اعضای شورای اسلامی ششم شهر ارومیه سوگند یاد کردند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام خلیل پور به عنوان رئیس شورا، آقای مرتضی منافی به عنوان نائب رئیس و آقای احد یوسفی به عنوان دبیر اول، خانم گلشن نوروزی به عنوان دبیر دوم، آقای توماج وحید افشار به عنوان سخنگو و آقای حسین پناهی نیز به عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های این شورا انتخاب شدند.

در نخستین جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره ششم، آقای غلامرضا عدل دوست با ۱۰ رای به عنوان سرپرست شهرداری ارومیه انتخاب شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.