سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی نقاط جرم خیز گچساران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای چهار مین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: در اجرای این طرح مأموران ۳۷ تن قاچاقچی، ۱۰۵ تن معتاد و ۳ تن از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی با اشاره به اینکه در این طرح ۴۴۷ خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت که برای مردم به نحو‌های مختلف ایجاد مزاحمت کردند توقیف شد، تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۵۵ تن به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف، دستگیر و ۴۱۱ مورد حکم جلب اجرا شد.

او با اشاره به اینکه در این طرح ۵۳ قبضه اسلحه کشف شد گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از ۲۱۲ واحد صنفی بازدید شد و تعداد ۹ واحد صنفی پلمب و به بیش از ۱۱۷ واحد صنفی تذکر کتبی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، بیان داشت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته‌ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
...
۲۰:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
سلام.کار خوبی.پلیس باید با بی حجاب ها و کسانی که در چندصدمتری شهر،اقدام به تیراندازی انهم در جایی که مردم در حال پیاده روی و گردش هستن ، هم بکند ! همچنین با کسانی که اقدام با فحاشی شنیع میکنید برخورد کند.