رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برخورد با خودروهای هنجار شکن از جمله پلاک مخدوش، شیشه دودی و... در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح برخورد با خودرو های هنجار شکن خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در همه شهرستان‌های استان شروع شده و همچنان ادامه دارد.د

او در خصوص جزئیات این خبر افزود: طرح برخورد با خودرو های هنجار شکن و خودرو های فاقد پلاک، تک پلاک، پلاک مخدوش، خودروهای شیشه دودی و ... ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با مشارکت همه یگان‌های انتظامی در شهرستان بویراحمد و دیگر شهرستان‌های استان اجرا خواهد شد.

خوشوقت با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تاکنون ۳۵ دستگاه خودروی متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند، اظهار کرد: در این طرح ضمن توقیف خودروهای متخلف، رانندگان این خودرو ها تنها پس از طی مراحل قانونی و مفاسا حساب کامل می توانند نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان در پایان بیان کرد: بنا بر هماهنگی های به عمل آمده با دادستان مرکز استان این طرح کماکان در شهر یاسوج و به تبع آن در دیگر شهرستان های استان اجرا خواهد شد.

همچنین سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در. این زمینه گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و بر اساس خواسته ها وگزارش های مردمی از دستگاه قضا این طرح آغاز شد.

او اظهارکرد: خودروهایی که با حرکات نامتعارف به سلب آسایش عمومی مردم اقدام می کنند و یا رانندگانی پلاک خودروی خود را مخدوش می کنند به جد برخورد می شود و خودروی آن ها به پارکینگ منتقل می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.