سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانفروشی در صدر شکایت های مردمی

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: بیشترین شکایات مردم درباره گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و برخورد نامناسب با مشتری بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: اگر بخواهیم به صورت قطعی بگوییم مردم بیشتر از کدام صنوف رضایت یا نارضایتی دارند، امکان پذیر نیست، چرا که به فرض مثال یک صنف در اصفهان نزدیک به ۴۰۰۰ هزار واحد صنفی دارد و صنفی دیگر مجموعا ۲۰۰ عضو دارد، قاعدتا در صنفی که مراجعه بیشتری وجود داشته باشد ممکن است نارضایتی‌های بیشتری اتفاق بیوفتد، به همین علت در این موضوع نمیتوانیم به طور قطعی رضایت یا نارضایتی مردم را اعلام کنیم.

وی گفت: اما در شهر اصفهان بیشترین شکایت‌های مردمی مربوط به واحد‌های صنفی خورده فروشان میوه است، همچنین این واحد‌های صنفی بیشترین تخلفات را دارا است و پرونده‌های قضایی هم به صورت چشمگیر دارد، طبق اعلام تعزیرات حکومتی بالاترین آمار تخلفات در اصفهان متعلق به واحد‌های خرده فروش میوه است.

وی گفت: بیشترین شکایات مردم درباره گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و برخورد نامناسب با مشتری بوده است. اگر شکایات مردمی نباشد واحد بازرسی نمی‌تواند به نتیجه دلخواه برسد، حضور مردم به عنوان بازرسان افتخاری می‌تواند به ما در رسیدگی به تخلفات کمک کند.

محمدی فشارکی گفت: شهروندان  می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، به اتاق اصناف اصفهان گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.