سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی بهداشتی از هزار واحد صنفی در سنندج

رییس مرکز بهداشت سنندج گفت: یک‌هزار و ۲۱۰ فقره بازرسی از اصناف چهارگانه در این شهرستان انجام و ۶۵۱ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته وغیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جهانبخش یوسفی رییس مرکز بهداشت سنندج اظهار داشت: بازرسان ستادی و محیطی این مرکز در ادامه فعالیت‌های نظارتی خود در سطح ستادی در قالب ۲۲ تیم گشت مشترک از ۱۰۳ واحد صنفی و در سطح نظارت‌های محیطی از ۹۰۰ واحد صنفی بازدید و بازرسی داشتند.

یوسفی افزود: در زمینه نظارت بر سلامت عرضه مواد غذایی و خوراکی آماده نیز ۲۰۰ واحد صنفی مورد بازدید وبازرسی قرار گرفت و پنج مورد نمونه برداری از مواد غذایی تهیه شده در این اماکن جهت تایید سلامت انجام شد.

او با اشاره به جدیت در برخورد با تهدیدکنندگان امنیت سلامت گفت: ۱۹ واحد صنفی مختلف به علت عدم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اخطاریه ۲۴ ساعته بهداشتی دریافت کردند تا در مهلت تعیین شده نواقص موجود را مرتفع کنند.

رییس مرکز بهداشت سنندج به پیگیری شکایات مردمی اشاره و اضافه کرد: ۱۱ مورد شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ وهمچنین ۱۶ مورد اخطاریه صادر شده در گذشته جهت حصول نتیجه مورد پیگیری لازم قرار گرفت.

نظارت بر اجرا و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ومطب‌های پزشکی، یادواره حسن زیرک در مجتمع هنری فجر، مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور در استادیوم ملک نیا، نمایش هنری در پارک سپیدار سنندج، بازدید از مراکز ترک اعتیاد، جایگاه‌های سوخت گیری و اماکن ورزشی و تالار‌های پذیرایی و همچنین برگزاری جلسه توجیهی با مسوولین صنف اماکن پذیرایی و رستوران‌ها از دیگر فعالیت‌های بازرسی بهداشتی در استان بود که یوسفی به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ا،،
۱۴:۳۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
با چه شماره ای جهت شکایت باید تماس گرفت چون هیچ شماره ای پاسخگو نیست
ا،،
۱۴:۳۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
با چه شماره ای جهت شکایت باید تماس گرفت چون هیچ شماره ای پاسخگو نیست
ا،،
۱۴:۳۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
با چه شماره ای جهت شکایت باید تماس گرفت چون هیچ شماره ای پاسخگو نیست