سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

همکاری ۴۳ راهبر شغلی با کمیته امداد استان زنجان

صفری گفت:برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ۴۳ راهبر شغلی با این نهاد همکاری می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان طرح راهبران شغلی را یکی از طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی اعلام کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری ۴۳ راهبر شغلی برای هزار و ۳۰ طرح از مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی در استان زنجان زمینه توانمندسازی و اشتغال ایجاد شده است.

او افزود: برای اجرای هزار و ۳۰ فرصت شغلی از طریق طرح‌های راهبری شغلی بیش از ۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اجرای طرح‌های راهبری شغلی را در جهت ایجاد پایداری بیشتر طرح‌های خوداشتغالی مددجویان عنوان کرد و گفت: مشاوره، آموزش مجریان اشتغال، تأمین مواد اولیه و تجهیزات، نظارت حین اجرای کار، بازاریابی و فروش محصولات بخشی از وظایف راهبران شغلی همکاری کننده با این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همکاری بین کمیته امداد و راهبران شغلی بدین معناست که کمیته امداد از این‌ پس در برخی عرصه‌های اقتصادی که مددجویان خواهان دریافت تسهیلات و ایجاد شغل هستند، آن ها را به کارآفرین معرفی می‌کند و راهبر شغلی همه مراحل ایجاد اشتغال برای یک مددجو از جمله استعداد سنجی، مشاوره، انتخاب طرح، اجرای طرح و در نهایت بازاریابی محصولات را بر عهده می‌گیرد و مددجو پس از دریافت تسهیلات زیر نظر راهبر شغلی اقدام به تولید محصول خواهد کرد.

او مزیت‌های مهم این طرح را تضمین خرید محصولات تولیدی مددجویان توسط راهبران شغلی عنوان کرد و گفت: در این روش مددجویان نگرانی از بابت بازاریابی و فروش محصول خود را نخواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیت ۱۵۴ مرکز نیکوکاری برای توانمندسازی نیازمندان در استان زنجان خبرداد و گفت: ۱۱ مرکز نیکوکاری تخصصی در زمینه کارآفرینی و اشتغال به‌ عنوان تسهیل گر برنامه‌های اشتغالزایی، کارآفرینی و توانمندسازی نیازمندان استان زنجان فعالیت می‌کند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.