سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد استاندار مرکزی از بوروکراسی اداری

استاندار مرکزی بوروکراسی اداری را ناکارآمد و دست و پا گیر دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مخلص الائمه استاندار مرکزی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی با انتقاد از بوروکراسی اداری ان را ناکارآمد و دست و پاگیر دانست و گفت: سند جامع آمایش سرزمینی اگرچه دارای نواقص بسیاری است، اما ارائه راهکار‌ها و پیشبرد اهداف چشم انداز توسعه استانی بر مبنای برخی از محور‌های جامع آن می‌تواند راهگشا باشد.

مخلص الائمه بر توزیع متوازن منابع مالی در بین شهرستان‌های استان مرکزی، مدیریت و حفاظت منابع اکولوژیکی، خلق ثروت و توسعه اقتصادی تاکید کرد.

او اضافه کرد: اعتبارات محرومیت زدایی باید به صورت عادلانه در بین شهرستان‌های استان توزیع و در امور عمرانی، بهداشتی، خدماتی صرف شود.

در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی که با ۵ دستور کار در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد اعضاء درباره تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی به شهرستان‌های استان بحث و تبادل نظر کردند.

یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری مرکزی هم در حاشیه این جلسه گفت: تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی مهمترین دستور کار این شورا بود.

یادگاری افزود: ۳۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های محرومیت زدایی به استان مرکزی ابلاع شده و در این جلسه مصوب شد تا به صورت عادلانه در بخش‌های عمرانی، سلامت و خدماتی صرف شود.

اواضافه کرد: بررسی موضوع عدم انطباق طرح جامع شهری آشتیان با سیاست‌های ابلاغی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور، ارائه محور‌های مختلف طرح آمایش سرزمینی به دستگاه‌های اجرایی استان برای برنامه ریزی و به کارگیری آن، را از دیگر موضوعاتی دانست که در این شورا مطرح شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.