سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام :

نیرو‌های انتظامی مسیر سختی‌ها را با دیدگاه اعتقادی هموار کرده اند

بهرام نیا گفت: نیرو‌های انتظامی وظایف را با اعتقادات شان عجین و مسیر سختی‌ها را با دیدگاه اعتقادی و دینی بر خود هموار کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: نیرو‌های انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش همه جانبه استان تمام سختی ها، ناملایمات و بعضاً مشکلات را به جان می‌خرند و در این مسیر ازهیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند.

او ، جایگاه نیروی انتظامی را مقدس دانست و ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های امنیت کشور است، لذا مأموریت‌های انتظامی غیر مترقبه و از نظر تنوع بیش از هر سازمان و فراتر از ۱۰۰ نوع ماموریت می‌باشند و به حمدالله با پشتکار کارکنان این مجموعه در این ماموریت‌ها موفق و سربلند بودند.

استاندار ایلام اضافه کرد: استان ایلام با وجود همه کمبود‌ها و داشتن ۴۲۵ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و میزبان بودن در کنگره عظیم اربعین و به عنوان دروازه عتبات عالیات در مقیاس ملی و در زمینه‌های امنیتی و شاخص‌های مورد نظر مسئولان جایگاه بسیار خوبی دارد.

او تصریح کرد: مردم نیروی انتظامی را از خود می‌دانند چرا که کارکنان پلیس به صورت شبانه روزی و در تمام نقاط کشور با مردم ارتباط تنگاتنگ دارند و خدمت صادقانه به مردم ارائه می‌دهند.

بهرام نیا با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات خوبه نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر عنوان کرد: کارکنان پلیس در حوادث غیر مترقبه از جمله مقابله با ویروس منحوس کرونا و اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح شهر‌ها و جاده‌ها خوب درخشیدند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.