سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس تاثیری بر افزایش کرونا نداشته است

در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی مطرح شد که روند ابتلای افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال به کرونا از مهرماه تا کنون کاهشی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی با خضور اعضاء برگزار و در این جلسه مطرح شد که روند ابتلای افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال به کرونا از مهرماه تا کنون کاهشی بوده یعنی بازگشایی مدارس تاثیری بر افزایش ابتلا به کرونا نداشته است.

در این جلسه همچنین آمار مقایسه‌ای هفته دوم و هفته سوم آذر در زمینه کرونا مطرح شد که طبق این آمار ابتلا از  ۵۳۸ مورد به ۴۳۵ مورد و ۱۹ درصدکاهش، بستری از ۵۹ مورد به ۴۴ مورد و حدود ۲۵ درصد کاهش، سرپایی از ۴۷۹ مورد به ۳۹۱ مورد و حدود ۱۸ درصد کاهش و فوت از ۱۰ مورد به ۱۶ مورد و حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است.

همچنین در این جلسه مطرح شد که احتمال شیوع سوش جدید کرونای آفریقایی با سرایت پذیری بالا وجود دارد، ولی در استان تاکنون موردی در استان مشاهده نشده است ورنگ بندی شهرستان‌های آشتیان، کمیجان و محلات زرد است و مابقی آبی اند.

همچنین عنون شد که واکسیناسیون بالای ۱۲ سال دوز اول ۹۰ درصد و دوز ووم ۷۷ درصد انجام شده و
با توجه به انجام واکسیناسیون عادی انگاری‌ها بیشتر شده است

با اجرای طرح هوشمند کنترل کرونا بر بستر سامانه امید از فردا ورود کارکنانی که دو دوز را نزده اند ممنوع خواهد شد و هر ۱۵ روز باید تست پی آر سی انجام دهند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.