در مراسمی در مصلای بیت المقدس اراک از تعدادی از پرستاران استان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آستانه ولادت زینب سلام الله علی‌ها و روز پرستار در مراسمی در مصلای بیت المقدس اراک از تعدادی از پرستاران استان مرکزی و تلاش ۳ سال و نیمه آن‌ها در مقابله با اپیدمی کرونا تقدیر شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم گفت: کارنامه کادر درمان استان مرکزی در مقابله با کووید ۱۹ و کمک به مهار افسارگسیخته بیماری در این استان قابل قبول است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با شیوع کرونا همه امکانات استان با کمک مردم، مسئولان و افراد خیر بسیج شدند تا برای مقابله با این تهدید سلامت وارد میدان شوند و نیروی انسانی، مدیریت، اجرای سیاست درست و خدمت‌دهی پرستاران از عوامل موثر و مهم کنترل کرونا در این استان بوده است.

او اضافه کرد: بیش از آنکه از پزشکان در جریان شیوع کرونا قدردانی شود باید قدردان زحمات پرستاران بود، زیرا این نیرو‌های خدوم بیشتر از احساس وظیفه به بیماران خدمات ارایه کردند و نظام پرستاری ایران کانونی از تخصص، انگیزه، فداکاری، مسئولیت شناسی و مسئولیت‌پذیری است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: با انتشار ویروس کرونا در استان مرکزی بیمارستان آیت الله خوانساری اراک که ویژه بیماران سرطانی بود برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی آماده شد و مکان مصلی اراک هم ۲ ماه زودتر از کشور برای واکسیناسیون به صورت تجمیعی عمل کرد.

دکتر جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: ۱۴ دانشجو جدید بین‌المللی برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی اراک پذیرش شده‌اند و اکنون ۷۰ دانشجو خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اراک به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.