سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب خبر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در ثلاث باباجانی

فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی خبر منتشر شده مبنی بر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در این شهرستان را تکذیب و آن را قاچاق تلقی کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یدالله شکری فرماندار شهرستان مرزی ثلاث‌باباجانی خبر منتشر شده مبنی بر بازگشایی فعالیت کوله‌بری سوخت در این شهرستان را تکذیب و آن را قاچاق تلقی کرد و گفت : خبر‌های منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص بازگشایی و هرگونه فعالیت در این رابطه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

او گفت : با وجود پیگیری‌های انجام شده این فرمانداری برای فراهم کردن ساز و کار قانونی صادرات سوخت هیچ گونه مجوزی تاکنون صادر نکرده است.

فرماندار ثلاث باباجانی افزود: هم اکنون واردات و صادرات اقلام اعلامی در بازارچه مرزی شیخ صالح این شهرستان به صورت قانونی در جریان است.

شکری افزود: بنا به اعلام نیرو‌های نظامی مستقر در نوار مرزی و تاکیدات دستگاه‌های نظارتی، تردد در نوار مرزی ممنوع است و با هرگونه قاچاق سوخت به صورت جدی برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: از مردم انتظار می‌رود همکاری لازم را با نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در منطقه داشته باشند و به شایعات توجه نکنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.