سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا کامالا هریس از هدفون بلوتوثی استفاده نمی‌کند؟

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، استفاده از هدفون‌های سیمی را به نسخه بلوتوثی ترجیح می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از wionews، احتمالا شما هم تماس کامالا هریس با جو بایدن پس از شکست دونالد ترامپ در انتخابات را به یاد دارید. در این تماس، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را تبریک گفت.

در این تماس هریس در حالی دیده شد که گوشی خود را در دست گرفته و از هدفون استفاده نمی‌کند. در تصویری دیگر نیز او با استفاده از یک هدفون سیمی تماس خود را انجام داد.

مشاهده شده که هریس در موارد متعددی از هدفون سیمی استفاده می‌کند، به همین خاطر این موضوع باعث شده بسیاری از افراد از خودشان بپرسند که کامالا هریس چه مشکلی با هدفون‌های بی سیم دارد. به نظر می‌رسد که هریس از هدفون‌های بی سیم و بلوتوثی متنفر است، زیرا در مورد امنیت و فناوری بسیار محتاط عمل می‌کند.

به گفته پولیتیکو، هریس به هدفون‌های بلوتوثی مشکوک است و استفاده از هدفون‌های سیمی را ترجیح می‌دهد. این تصمیم به این دلیل است که هدفون‌های سیمی ایمن‌تر هستند، اما نسخه بلوتوثی می‌توانند دسترسی هکر‌ها را فراهم کنند.

با توجه به تحقیقات متعدد، هدفون‌های بلوتوثی می‌توانند در موارد بسیاری مورد سوء استفاده قرار گیرند. اتصال بلوتوث را می‌توان هک کرد و این موضوع به مجرمان سایبری اجازه می‌دهد کنترل دستگاه را در دست بگیرند. آن‌ها حتی می‌توانند بدافزار یا نرم افزار‌های جاسوسی را روی دستگاه شما قرار دهند تا از شما جاسوسی کنند.

بر اساس گزارش‌ها، بلوتوث توسط محققان امنیت سایبری برای یافتن نقص‌های امنیتی در برخی از تلفن‌ها استفاده شده است. با توجه به گفته‌های کارشناسان، ترس هریس از افشای اطلاعات امنیتی باعث شده که از فناوری بلوتوثی استفاده نکند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.