سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان جمعه شهرستان‌های هرمزگان با قدردانی از زحمات پرستاران بر در نظر گرفتن منافع ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: رعایت اخلاق اسلامی، اساس سلامت جامعه است.

شیخ طیب پرون افزود: جامعه با رعایت اخلاق اسلامی به رشد و تعالی می‌رسد.

** نماز جمعه توکهور وهشتبندی
امام جمعه توکهور وهشتبندی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: این مناسبت روزی برای قدردانی از زحمات پرستاران، این قشر دلسوز و زحمت کش جامعه است.

حجت الاسلام حسین جهانگیری به هفته پژوهش هم اشاره کرد و افزود: تحقیق و مطالعه دقیق هر فرد در حوزه تخصصی اش موجب رشد علم و پیشرفت جامعه است.

** نماز جمعه هرمز
امام جمعه هرمز هم با تبریک روز پرستار گفت: حضرت زینب (س) پرچم عاشورایی امام حسین (ع) را به اهتزاز درآورد و رسالت خود را به جهانیان اعلام کرد.

حجت الاسلام فتح الله بهزادی به افزایش کرایه بلیت شناور‌ها به ویژه هرمزوندان اشاره کرد و خواستار جلوگیری از وارد شدن ضرر و زیان به مردم جزیره هرمز شد.

** نماز جمعه پارسیان
امام جمعه پارسیان افزایش گروه مذاکره کننده هسته‌ای را در راستای حفاظت از منافع ملی و نشانه جدیت ایران در مذاکرات دانست و گفت: قطعا تقویت بدنه کارشناسی گروه مذاکره کننده، برای مصالح ملی است.

حجت الاسلام بارانی ارائه اسناد گروه ایرانی را راهبرد فعال و مبتکرانه ارزیابی کرد و افزود: هر توافقی باید جامع، و در برگیرنده منافع ملت ایران باشد.

** نماز جمعه سیریک
امام جمعه سیریک هم گفت: خروج نیرو‌های آمریکایی از افغانستان و پیروزی‌های یمن، معادلات آمریکائی‌ها و اروپا را برهم زد.

حجت الاسلام محسن سالاری افزود: امروز کشور‌های منطقه هم، به ایستادگی و اقتدار ایران اذعان دارند.

** نمازجمعه میناب
امام جمعه میناب نیز با اشاره به اهداف آمریکا در وین افزود: آمریکا به دنبال خرید زمان برای پاک کردن نگاه منفی جهان است تا برجام را شرطی کند، ولی این خواب آن‌ها هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی از مسئولان خواست در زمینه برخورد با پدیده قاچاق سوختیک راه حل درست و علمی بیاندیشند.

** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام پاک نژاد خطیب جمعه بوموسی گفت: مذاکره برای رفع تحریم هاست و تا برداشته نشدن کامل تحریم ها، مذاکرات هسته‌ای معنا ندارد.

** نماز جمعه رودان
امام جمعه رودان گفت: افتخارآفرینی سپاه و خواری آمریکا در خلیج فارس، نماد درخشش ایمان ملت ایران است.

حجت الاسلام دری از مسئولان خواست در زمینه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه به آسیب جوانان از فضا‌های مجازی اشاره کرد و گفت: پایگاه‌های اینترنتی هدفشان از بین بردن عفت و حیا بین جوانان مسلمان است و خانواده‌ها باید از فرزندانشان بیشتر مراقبت کنند.

** نماز جمعه بندرلنگه
امام جمعه بندرلنگه از عملکرد صد روزه دولت، به ویژه در بخش تزریق واکسن و پیگیری مسائل اجتماعی و اقتصادی کشور قدردانی کرد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا به مطالبات مردم شهرستان بندرلنگه از مسئولان استان در رابطه با توسعه زیر ساخت‌ها اشاره کرد و گفت: نگاه مسئولان به این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود، باید عدالت محور باشد.

** نماز جمعه شیعه قشم
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم هم با تاکید بر حل مشکلات معیشتی مردم گفت: گره زدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به مذاکرات، اشتباهی جبران ناپذیر است که تنها با اتحاد و همدلی مسئولان حل می‌شود.

** نماز جمعه اهل سنت قشم
شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم گفت: همه ما به عنوان یک ایرانی وظیفه داریم برای پاسداری از این مرز و بوم از داشته‌های علمی، مادی و معنوی خود در مسیر پیشرفت ایران اسلامی و کوتاه کردن دست دشمنان بهره ببریم.

** نماز جمعه حاجی آباد
امام جمعه حاجی آباد گفت: رویکرد ایران در مذاکرات باید برای یک توافق مستمر بر سر رفع یکپارچه تحریم‌ها به همراه تضمین‌های لازم و راستی آزمایی از اقدامات انجام شده است.

حجت الاسلام ابراهیم شریفی گفت: ایده توافق موقت ایده‌ای طراحی شده از سوی آمریکا با اهداف مشخصی است که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات را تأمین کند.

** نماز جمعه بشاگرد
حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: یکی از مهمترین نیاز‌های مردم قیمت مناسب و دریافت آسان مصالح ساختمانی است که متأسفانه نه قیمت‌ها مناسب است و نه مردم می‌توانند مصالح را به راحتی به منطقه بیاورند.

** نمازجمعه بندرخمیر
حجت الاسلام صالحی خطیب جمعه بندرخمیر هم با تبریک میلاد حضرت زینب (س)، از پیگیری مسئولان استان بر بهبود روند اجرایی ساخت اسکله و مجتمع بندری شهرستان بندرخمیر قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.