بمناسبت ۱۶ آذر، تریبون آزاد دانشجویی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز پرچم مطالبه گری از مسئولان در دست دانشجویان است و باید به یک مجموعه نقش آفرین در جامعه تبدیل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: مسجد جامع بندرعباس به پایگاهی برای تریبون آزاد دانشجویان تبدیل، و نقد‌های سازنده آن‌ها خطاب به مسئولان موجب بهتر شدن امور می‌شود.

او گفت: شجاعت و قاطعیت باید ضمیمه هر مطالبه گری برای دانشجویان شود و اولویت بندی و توجه به ظرفیت‌های موجود بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: امروز تشکل‌های دانشجویی به عنوان نماد مجموعه‌های بسیجی مطالبه گر هستند که میتوانند به راحتی مطالبات خود را بیان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: مطالبه گری نیازمند یک نقشه راه است و نقشه مهندسی فرهنگی کشور که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شد، متاسفانه هنوز اجرا نشده است.

او نماز جمعه و مسجد جامع را حلقه وصل مردم و مسئولان عنوان کرد.

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاهی اجتماعی هرمزگان هم توجه به کارآفرینی در دوران تحصیل را ضروری دانست و گفت: دانشجویان هنگام تحصیل باید از کارمند مداری به کارآفرینی روی آورند.

در این مراسم نمایندگان دانشجویان برخی دانشگاه‌ها به بیان مسائل و مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.