سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد؛

فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور

سردار زهرایی گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی معادل ۸۰۰ هزار نفر در کشور فعالیت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: ۴۲ گروه جهادی در کشور معادل  ۸۰۰ هزار نفر که  ۸۰ لشکر ۱۰ هزار نفری جوان است در جبهه فتح اقتصادی فعالیت می‌کنند.

او گفت: امروز انقلاب اسلامی استمرار نهضت عاشورا است و حماسه آفرینی‌های هشت سال دفاع مقدس و  انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و مردم پایه‌ای ولایت و ارتباط بین امام و امت را احیاء کرد.

سردار زهرایی گفت: اکنون هم در جنگ تمام عیار اقتصادی با جبهه استکبار هستیم و دشمن فشار حداکثری اقتصادی را تمرین می‌کند و فکر کرده است می‌تواند با تهاجم اقتصادی به ایران مردم و ملت را به زانو دربیاورد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همانطور که در استقرار انقلاب و نظام مقدس اسلامی جان‌ها داده و خون‌ها ریخته شد در جنگ اقتصادی هم باید اراده و باور در مردم ایجاد شود.

او گفت: جنگ در خانه‌ها، سفره‌های ما، در گوشی‌ها و در فضای مجازی است و دولتمردان تصمیمات سخت خود را باید بگیرند.

سردار زهرایی گفت: اکنون در دفاع مقدس نوین هستیم که خط مقدم آن با جنگ نظامی متفاوت است، در این دفاع مقدس نوین تولید کننده، زن سرپرست خانوار که کار تولیدی کوچک انجام می‌دهد، بازاری و هر آنکس که در چرخه و زنجیره اقتصاد کار می‌کند افسر این جنگ است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت:  مردم به موتور محرک نیاز دارند تا انگیزه برای تلاش ایجاد شود لذا جمعی از بسیجیان و خیران دریادل، معتمدان محلات، هیات امنای مساجد، گروه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه باید این وظیفه را به دوش بکشند و موتور متحرک مردم شوند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.