سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانتری:

شاگردانم مقابل آلومینیوم جسورانه بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد: این پیروزی و کسب ۳ امتیاز را به تیم فوتبال آلومینیوم تبریک می‌گویم و امیدوارم که روند خوب آن‌ها ادامه داشته باشد. می‌دانستیم که بازی سختی داریم و این سختی برای هر ۲ تیم بود. تیم خیلی ساده‌ای نبودیم که بیاییم و ببازیم. مخصوصا در نیمه اول بازیکنان ما بازی نزدیک و شجاعانه‌ای را مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک انجام دادند. دنبال دفاع کردن در زمین خودمان و کسب یک امتیاز نبودیم. به شکلی بازی کردیم که به بازیکنان تبریک می‌گویم. از جلو پرس کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم.

او گفت: نیمه اول برای ما خیلی خوب بود. تعداد پاس هایمان برای گردش بازی در زمین حریف خیلی خوب بود. در زمین خودمان نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. در نیمه دوم و در ۱۵ دقیقه اول آلومینیوم با تغییر سیستم ما را تحت فشار قرار داد. سعی کردیم از این کار حریف جلوگیری کنیم. بازی متعادل شد تا آن صحنه گل که عدم یارگیری بازیکن ما باعث شد توپ به تیر بخورد و بعد از آن وارد دروازه شود.

کمتر تیمی مقابل آلومینیوم این طور بازی کرده است

او افزود: بازیکنان ما امروز اعتماد به نفس خود را با انجام یک بازی خوب مقابل تیم آلومینیوم اراک نشان دادند. آلومینیوم با این شرایطی که دارد به دنبال کسب مقام قهرمانی است و بازیکنان ما توانستند یک بازی اصولی مقابل این تیم انجام دهند. اما چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم، در یک سوم هجومی باید بهتر از این عمل می کردیم. البته این به خود ما بر می‌گردد و باید در تمرینات این مشکل را حل کنیم.

کلانتری گفت: در نیمه اول بازی تیم ما جسورانه بازی کرد و بازی مالکانه‌ای داشتیم. پاس‌های متوالی و گردش توپ از مواردی هستند که از بچه‌ها خواسته بودیم. در نیمه دوم حریف تغییر سیستم داد و بهتر شد. باید شرایطی ایجاد کنیم که بتوانیم به گل برسیم. شاید کمتر تیمی مقابل آلومینیوم این طور بازی کرده باشد. ما صاحب توپ و موقعیت بودیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.