سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص دیدار با فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دیدار با تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: هر ۲ تیم آنالیز خوبی از یکدیگر داشتند. تیم فوتبال فولاد به دلیل داشتن بازیکنان بلند قد، در خط دفاع و حمله عملکرد خوبی داشت و از این بازیکنان بهره برد. در یک صحنه غفلت کردیم و این موضوع باعث شد تا گل را از تیم فولاد دریافت کنیم.

او ادامه داد: یک بازیکن سرعتی و پا به توپ را جلو گذاشته بودیم که در برابر یک بازیکن باکیفیت و دو متری خط دفاعی حریف بود. می‌خواستیم از روزنه‌های دفاعی حریف استفاده کنیم در نیمه دوم این روزنه پیدا شد و خدا را شکر به گل رسیدیم. در کل می‌خواهم بگویم که بازی روی هوا می‌چرخید سعی می‌کردیم بیشتر روی زمین بازی کنیم و از چرخش توپ استفاده کنیم.

او گفت: بازیکنان ما تلاش کردند و زحمت زیادی کشیدند، چه بازیکنانی که بازی کردند و چه بازیکنانی که روی نیمکت بودند. در نیمه دوم روی آنالیزی که کرده بودیم به گل رسیدیم. بازیکنان ما ۹۹ درصد روی کرنر‌ها و ضربات ایستگاهی موفق بودند. در تمرینات باید روی ضربات ایستگاهی تمرین کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار