سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛

زمان تهدید و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران گذشته است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، قوی و عمل گراست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:غربی‌ها بدانند دیگر زمان تهدید، تطمیع و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه امروز بندرعباس با اشاره با مذاکرات گروه دیپلماسی ایران افزود: غربی‌ها باید به قرارداد قبلی پایبند باشند و به آن عمل کنند.

امام جمعه بندرعباس با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: زینب کبری (س) توانستند واقعه عاشورا را در تاریخ ماندگار کنند و خورشید وجود مبارکشان در ظلمت و تاریکی‌های دوران اسارت طلوع کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با بیان اینکه فداکاری و ایثار پرستاران در دوران کرونا بسیار ارزشمند است، گفت: پرستاران با شخصیت والای خود در این دوران از جان خود گذشتند، اما عرصه خدمتگذاری به مردم را رها نکردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به هفته پژوهش هم اشاره کرد و افزود: دستاورد‌های علمی کشور که در دنیا هم در درجات بالا قرار دارد، مرهون پژوهش‌های کاربردی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: نهضت مطالبه گری که آغاز شده است وباید با نقد منصفانه و پاسخگویی مسئولان در استان ادامه یابد.

امام جمعه بندرعباس گفت: باید شرایطی ایجاد شود تا مردم مشکلات و نظرات خود را مطرح و بخشی از اقدام و فعالیت‌های مسئولان نیز گفته شود.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.