سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پل فولاد جهت تردد خودروهای سبک باز است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: با همکاری شهرداری مسیر تردد پل فولاد ازصبح امروز برای تردد خودروهای سبک بازگشایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ سعید رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک خوزستان جهت ترمیم درز‌های انبساط پل فولاد، این پل مدت چند روزی بسته بود و طبق نظرکارشناسان در جلسه‌ای متعاقب آن جلسه در شورای ترافیک مقرر شد مسیر پل برای خودرو‌های سبک بازگشایی شود.

او در ادامه با بیان اینکه با توجه به اجرای طرح ملی فاضلاب در بلوار ساحلی غربی ضلع جنوب به شمال مسیر تردد برای عبور مسدود گردید، افزود:  به جهت اهمیت موضوع با همکاری شهرداری مسیر تردد پل فولاد ازصبح امروز برای تردد خودرو‌های شخصی بازگشایی  و تا روز شنبه پلن ایمنی و ترافیکی دروازه‌ای به ارتفاع ۲ مترو ۶۰ سانتی متر برای مسیر ورودی‌های پل از مسیر شرق و غرب نصب می‌گردد تا از امکان عبور وسایل نقلیه سنگین ممانعت بعمل آید.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی ضمن دعوت مردم اهواز به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، همکاری توام با صبر و حوصله آنان، ازهمشهریان ساکن در جنوب و جنوب غرب خواهشمنداست از مسیر‌های جایگزین پل ششم، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان انوشه و بلوار شهید هاشمی برای تردد استفاده کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز تصریح کرد: در ضمن مسیر عبور جنوب به شمال تا انتهای امشب بازگشایی می‌شود، ولی مسیر شمال به جنوب بواسطه ادامه روند لوله گذاری طرح فاضلاب فردا مسدود می‌شود.

این مقام مسئول بیان داشت: باتوجه به تعطیل بودن روز جمعه از شهروندان می‌خواهیم از ساحلی شرقی برای عبور به سمت پل پنجم و ششم، بلوار چمران و بلوار بهبهانی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده کنند تا با اجرای طرح فاضلاب در بارندگی‌های آتی آبگرفتگی‌های خیابان‌های امانیه به حداقل ممکن رسیده و چالشی برای مردم در بارندگی‌ها بوجود نیاید.

سرهنگ رحیمی در پایان از همکاری، صبر و حوصله‌ای که مردم کلانشهر اهواز در این مدتی که چالش‌های ترافیکی زیادی برای عملیات عمرانی متفاوت در میدان دانشگاه، پل ششم و اجرای طرح فاضلاب در اکثر نقاط اهواز بوده صمیمانه تشکر کرده و استمرار توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و توزیع سفر را در شبکه معابر خواستار شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.