سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از خودروی پورشه ۹۱۱ سافاری در اوایل ۲۰۲۲

خودروی پورشه ۹۱۱ سافاری با ارتفاعی که از زمین دارد احتمالا مناسب آفرود سواری نیز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان، اگر ماشین باز باشید احتمالا در جریان هستید که پورشه در حال توسعه نسخه ارتقا یافته خودروی مدل ۹۱۱ خود است و گمان می‌رود که این خودرو، نام پورشه ۹۱۱ سافاری را یدک می‌کشد.

نمونه‌های اولیه این کوپه دو در را در اوایل سال گذشته میلادی مشاهده کردیم و ماه گذشته نیز، عکاسان حوزه خودرو تصاویر جاسوسی یک نمونه اولیه را هنگام آزمایش در نوربرگ رینگ ثبت کردند.

به تازگی نیز یک ویدئو از CarSpyMedia در یوتیوب ارائه شده است که خودروی ۹۱۱ Safari را نشان می‌دهد که فاصله مناسبی از زمین دارد و احتمالا مناسب آفرود نیز است.

بارزترین ویژگی این نمونه اولیه ۹۱۱ سافاری پورشه، ارتفاع آن از روی زمین است. در واقع به نظر می‌رسد از نظر فاصله از سطح زمین، ۲.۰ اینچ نسبت به ۹۱۱ معمولی ارتفاع بیشتری داشته باشد. این نمونه اولیه همچنین با یک مجموعه از رینگ‌ها که احتمالا ۲۰ اینچی هستند دیده می‌شود.

گفته می‌شود پورشه ۹۱۱ سافاری احتمالا از همان موتور ۳.۰ لیتری شش سیلندر توربوشارژ دوقلو استفاده کند. این موتور ۴۴۳ اسب بخار (۳۲۹ کیلووات) و ۳۹۰ پوند فوت (۵۲۸ نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند که برای این خودرو تقریبا معمولی رو به بالا است.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده احتمالا باید منتظر رونمایی از پورشه ۹۱۱ سافاری در نیمه اول سال ۲۰۲۲ باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.