آزمایش خودروی جدید مرسدس بنز در جاده‌های برفی +تصاویر

شرکت مرسدس بنز قصد دارد یک خودروی جدید کلاس A بازطراحی شده را روانه بازار کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موتور وان، شرکت مرسدس در حال کار روی یک خودروی هاچ بک بازطراحی شده کلاس A است و مجموعه جدیدی از تصاویر گرفته شده از این خودروی در حال آزمایش (در جاده‌های برفی سوئد) را به تصویر کشیده است. این خودرو تغییر چشمگیری نسبت به مدل قبل نخواهد داشت، زیرا مرسدس این مدل را با کمی استتار آزمایش می‌کند.

البته مرسدس در حال بازنویسی فرمول به روز رسانی کلاس A نیست و این خودرو تغییرات کوچکی را به خود خواهد دید. مثلا احتمالا این خودرو سپر جلو، جلو پنجره جدید و طرح‌های جدید چراغ‌های جلو را به عنوان تغییرات ظاهری تجربه خواهد کرد. تغییرات در طراحی عقب حتی از طراحی مجدد جلوی ماشین نیز کمتر خواهد بود. البته چراغ‌های عقب دارای چراغ‌های داخلی جدید هستند.

آزمایش خودروی جدید مرسدس

در داخل نیز احتمالا تغییرات زیادی رخ نخواهد داد اگرچه باید به‌ روز رسانی‌هایی برای ویژگی‌های سرگرمی و اتصال وجود داشته باشد، چون مشتریان عاشق داشتن آخرین فناوری هستند.

خودروی جدید مرسدس بنز در جاده‌های برفی

همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت می‌تواند از موتور‌های جدید دارای به روز رسانی استفاده کند. در هر حال باید منتظر باشیم تا مرسدس این مدل به روز شده را معرفی کند.

خودروی جدید مرسدس بنز

خودروی جدید مرسدس بنز


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار