سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه برگزارشد

نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و و هیأت رئیسه اتاق بازرگانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان حجت الاسلام والمسلمین محامی  نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان به بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه پرداخت و گفت: در شرایط کنونی و حضور یک استاندار با تفکرات اقتصادی باید بیشترین استفاده صورت گرفته و به صورت پله به پله به دنبال حل مشکلات و موانع پیش روی کار باشید.

امام‌جمعه زاهدان گفت: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در استان از جهات مختلف حائز اهمیت است و باید با موانع داخل و خارج استان از جمله فرهنگ غلط و مافیای احتمالی مبارزه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی  خواستار ارائه چکیده‌ای از مهمترین مشکلات حوزه بازرگانی جهت پیگیری از مسئولان شد و  گفت: مشکلات اساسی موجود را مشخص و ارائه نمایید تا در ادامه با برگزاری جلسات با مسئولین ارشد استان و کشور در صدد حل آن تلاش کنیم.

همچنین در ابتدای این دیدار عبدالحکیم ریگی رئیس اتاق بازرگانی استان به بیان گزارشی از آخرین وضعیت استان در این حوزه پرداخت و گفت: خوشبختانه با پیگیری مطالبات از سوی دفتر نماینده، ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و چاره‌اندیشی مسئولان، بخش اعظمی از مشکلات در حوزه بازرگانی رفع شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.