سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایش سلامت ۱۷ هزار کارگر شهرداری تهران

۱۷ هزار کارگر شهرداری تهران در درمانگاه‌ها و مراکز پایش سلامت شرکت شهر سالم مورد چکاب پزشکی قرار گرفته و «کارت تناسب با کارت محوله» دریافت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان این روز‌ها پزشکان، پرستاران و کارشناسان بهداشت در قالب تیم‌های تخصصی در درمانگاه‌ها و مراکز پایش سلامت شرکت شهر سالم مستقر شده‌اند تا چکاب پزشکی ۱۷ هزار کارگر شهرداری تهران را انجام دهند.
کارگران نواحی ۱۲۳ گانه شهرداری تهران مطابق با برنامه از پیش اعلام شده به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی خود مراجعه می‌کنند تا سلامت شغلی آن‌ها برای یک سال آینده مورد بررسی و تایید قرار گیرد.
از جمله خدمات ارائه شده در این طرح می‌توان به آزمایش خون، نوار قلب، ویزیت پزشک، تست بینایی و شنوایی، بررسی عوامل زیان‌آور محیط کار و بررسی تخصصی تناسب با کار محوله اشاره کرد.
در ادامه این طرح، کارگران دارای علائم احتمالی بیماری جهت انجام بررسی‌های تشخیصی و آزمایش‌های تکمیلی به پزشک متخصص ارجاع داده می‌شوند و سلامت کامل آن‌ها تا درمان کامل پیگیری و انجام می‌شود.
در نهایت، کارگرانی که سلامت آن‌ها از سوی تیم‌های متخصص شرکت شهر سالم تایید شود، برای یک سال «کارت تناسب با کار محوله» دریافت می‌کنند.
گفتنی است، پایش دوره‌ای سلامت کارکنان ستادی مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران نیز در دستور کار آتی شرکت شهر سالم قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.