سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز به کار سی و سومین جشنواره تئاتر استان گفت : اجرا‌های این دوره جشنواره برای بازدید عموم رایگان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جمال برفی رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از شروع سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استان از دیروز (۱۶ آذر) خبر داد و گفت : این جشنواره سه روزه بوده و تا روز پنجشنبه (۱۸ آذر) اجرا‌های آن ادامه دارد.

او گفت : روز جمعه (۱۹ آذر) در محل تالار انتظار کرمانشاه اختتامیه جشنواره برگزار شده و از نفرات برگزیده تجلیل می‌شود.

برفی با اشاره به اعلام آمادگی ۳۸ گروه نمایشی برای شرکت در این دوره جشنواره افزود: پس از روخوانی متون و بازبینی کار‌ها در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا در این جشنواره انتخاب شدند.

او افزود: این گروه‌ها ظرف سه روز برگزاری جشنواره اجرا داشته و بازدید از اجرای آن‌ها برای عموم رایگان است.

رئیس گروه هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: اجرا گروه‌ها در محل سالن شماره ۲ و پلاتو تاقبستان در محل تالار انتظار برگزار می‌شود.

برفی گفت: ساعت اجرای گروه‌ها نیز بعدازظهر‌ها از ساعت دو تا ۱۹ غروب است.

این مسئول از راهیابی دو گروه برگزیده این جشنواره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و افزود: در آیین اختتامیه در کنار معرفی این دو گروه برگزیده در مجموع نفرات اول تا سوم در زمینه بهترین کارگردانی، بهترین نویسندگی، بهترین بازیگری زن و بهترین بازیگری مرد معرفی می‌شوند.

او افزود: موسیقی متن برتر، طراحی صحنه برتر، چهره پرداز برتر، طراحی لباس برتر، طراحی نور برتر و طراحی بروشور برتر هم در این دوره جشنواره معرفی و تجلیل می‌شوند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.