سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن میلاد بانوی صبر و ایثار در صداوسیمای شبکه جهان بین

صداوسیمای چهارمحال و بختیاری، به مناسبت میلاد فرخنده بزرگ بانوی صبر و ایثار، حضرت زینب کبری (س) برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برنامه تلویزیونی «شب‌های بام ایران» در شب میلاد بانوی مهر و ایثار، حضرت زینب (س)، به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کریمی از ساعت ۲۱ تا ۲۲ روی آنتن می‌رود.

حضور خوانندگان استانی، مولودی خوانی، اجرای نمایش طنز و جذاب با هنرمندی سیدمهدی سلیمی، مهدی رزازی و محسن هادی پور، شعر خوانی، گزارش‌های مردمی، موسیقی و تصاویر شاد، دعوت از یک پرستار و مدافع سلامت از بخش‌های متنوع این برنامه است که با اجرای ابوالفضل هادی پور، گزارشگری محمد یگانگی و عقیل عباسی تقدیم بینندگان می‌شود.

برنامه های: «روز نو» در روز‌های پنج شنبه و شنبه ساعت ۸ صبح به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی، اجرای عقیل عباسی و مینا حیدری، «زیر یک سقف» به تهیه کنندگی و کارگردانی طیبه اسماعیلی، اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری در روز چهارشنبه و شنبه ساعت ۱۰ صبح با گفتگوی کارشناسی پیرامون فضائل اخلاقی و مناقب حضرت، دعوت از یک پرستار، حضور خوانندگان، موسیقی تصاویر و گزارش، لحظات شادی برای بینندگان رقم می‌زنند.


بیشتر بخوانید


ویژه برنامه رادیویی میلاد حضرت زینب کبری (س)، به تهیه کنندگی کبری موسوی، گویندگی مرضیه رفیعی و گزارشگری شهلا جمشیدیان، روز جمعه ساعت ۱۵ تا ۱۶ روی آنتن می‌رود.

مصاحبه با پرستاران و مدافعان سلامت، گزارش مردمی، شعر شاعران هم استانی، موسیقی و ترانه‌های شاد، بسته‌های صوتی، گفتگوی کارشناسی، ارتباط تلفنی با یک پرستار از بخش‌های مختلف این برنامه است که تقدیم شنوندگان می‌شود.

معاونت خبر با تولید سه گزارش تولیدی و تجلیل از پرستاران و پخش در بخش‌های خبر رادیویی و تلویزیونی، روز میلاد حضرت زینب (س) را گرامی می‌دارد.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار موشن گرافیک، پوستر ولادت، عکس نوشت روز پرستار، استوری موشن، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین و سایت مرکز و انتشار یک فیلم کوتاه در آپارات، میلاد باسعادت بانوی مهربانی را جشن می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.